לפני כמה חודשים הלכתי לנוירולוג בהקשר של כאבי ראש (כנסו להמשך)
והוא גילה לי איוושה, שזה רשרוש בלב אבל לא מסוכן ויש אותו להרבה נערים ואנשים, אבל יש אוושות מסוכנות ואני דווקא חושדת שיש לי כזאת כי קורה לי הרבה פעמים שקשה לי לנשום ולא, לא קשור להתקפי חרדה או משהו כזה. אבל אני בעיקר צריכה שתגידו לי בכנות מה אתם חושבים על העניין