5 תשובות
לא הרס כלום
הכל בסדר
פעם אחת לא יקרה כלום
עכשיו את צריכה לשמור על מה שהדיאטנית אמרה לך וזהו
מותר מדי פעם להתפנק אבל קחי בחשבון שזה כן יהרוס לך חצי מהדרך שעשית.
שואל השאלה:
^בא לי לבכות,זה לא היה בורקס רגיל,זה היה חצי בורקס בשר, וזה היה רק חתיכת עוגה, זה באמת הרס לי חצי מהדרך?
אנונימית
זה לא הרס לך כלום
פשוט מעכשיו תנסי שלא לאכול את זה כי אז זה באמת יהרוס לך
עכשיו לא קרה כלום ואת צריכה לחזור לתפריט שלך
כנראה שכן בורקס מלא בכולסטרול ושומן ובכלל לאכול בערב זה אחד הגרועים.