23 תשובות
יש מצב שכן
כן
לא, רק אם הוא מתכוון לעשות אחרי הצבא או בזמן הצבא
נע
שואל השאלה:
התשובה המושלמת^^
אנונימית
בכלל בכלל לא,
כן הייתי פוסל מישהו שהיה פוסל מישהו בגלל שאין לו בגרות.
מי שאומר כן טיפש וכבש
אם אין לך בגרות מלאה זה לא אומר שעכשיו אתה גמור אין לך עבודה
מי שיוצא עם בגרות מלאה הולך להיות שכיר משועבד לבוס ולכסף עובד חצי מהחיים שלו בשביל מינימום ומקבל מינימום ימי חופש בשנה
ומי שלא קיבל בגרות מלאה תמיד הם הכי שונים מכולם כי הם רואים את הבית ספר בצורה שונה וחושבים על עצמם ויודעים לכלכל את עצמם טוב טוב מאשר אלה עם בגרות
שואל השאלה:
קצת עצוב לי מחלק מהתשובות
אני יכולה להגיד שלי אין בגרות מלאה אבל אני נמצאת במקום ככ טוב. הסיבה שאין לי בגרות היא שלא הסתדרתי עם הבית ספר שלי מבחינת צוות מורים ומנהלת אבל זה חד משמעית לא מעיד על השכל שלי לא מבחינה לימודית ובטח שלא מבחינת חכמת חיים. גם הייתי ב5 יחל אנגלית פשוט היו לי כל מיני בעיות עם הבית ספר שבגללן לא הייתי מגיעה
כיום אני נמצאת במקום מדהים שרק מוכיח שבגרות זה לא הכל בחיים. אני משרתת בצבא בקבע כמפקדת ומבחינתי הצלחתי
שאלתי כי רציתי לדעת אם זה משהו שהוא באמת אישיו אצל אנשים. קצת עצוב
אנונימית
שואל השאלה:
וגם אין שום עבודה בחוץ שמצריכה בגרות מלאה שאשכרה מעניינת אותי. אז אני האמת אפילו לא רואה סיבה טובה שאני אבזבז את הזמן שלי בלימודים ואשלים את זה
אנונימית
הבית ספר רואה אותך כציון במילא הוא מגביל את היכןלןת שלך והפוטנציאל שיש לך
בסופו של דבר כולם ילכו להיות שכירים מהבית ספר שלהם וזה למה? כי ככה הבית ספר לימד ומכוון אותנו אל העולם הזה, ולא לעולם שלך שבו את יכולה לעשות כל דבר ולהיות עצמאית
אבל לא הוא ילמד אותך ומכוון אותך לדרך של כל הכבשים, לשכירות
תאמיני לי כל מי שמשקיע בשביל הדף הזה ונותן 12 שנה מהחיים שלו בשביל זה הולך להיות משועבד כל החיים אל העבודה שלו
יש לי טחורים לא מכליל בכלל
כל מי שכותב כן חד משמעית כבש והולך לפי העדר ולא מבין כלום מהחיים שלו
שואל השאלה:
^^^^^אני נגדת דרגת רסל
משרתת בבסיס ליד באר שבע
את שם הבסיס אני אשאיר אנונימי חחח
אנונימית
אני נשרתי אחרי כיתה י בגלל חרדה חברתית,
שנה אחרי שפרשתי עברה לי החרדה החברתית כמעט לגמריי,
כי זו חרא של מסגרת שמגבילה ומכבה אותך.
יכולה להעיד על עצמי שאני יותר חכמה מרוב האנשים שאני מכירה וסיימו בית ספר,
מי שמתנשא מעליי אני אתנשא מעליו.
ההיתרון היחיד שלהם עליי זה שאנלא יודעת לפתור פרבולות
שואל השאלה:
חחח בדיוק^
אנונימית
וואו כל מי שאמר כן פשוט אידיוט כאילו בגרות לא מוכיחה שום דבר רק אנחנו נחליט מה יקרה בחיים שלנו וגם אם לא סיימנו בגרות מלאה זה לא ישנה דבר יש כל כך הרבה דברים שאפשר לעשות בלי הבגרות המטומטמת הזאת וחוץ מזה אם הוא או היא לא סיימו בגרות מה אז הם מפגרים הם סתומים כי אני באמת מנסה להבין למה יש אנשים שכותבים שזה מוריד להם המצב בבתי הספר הדרדרו בצורה דרסטית זה הפך להיות כל כך קשה ללמוד גם אם אתה הכי חכם שבעולם לכולנו יש קשיים ובסופו של דבר כולנו בני אדם
כן
חדמש שלא. תאמת באתי לפרט אבל נמחק לי אז אין לי כוח לפרט שוב אבל לא הייתי פוסל מישהי בגלל זה אבל יש אנשים עם הורים נוקשים שחושבים שציונים זה הכל בחיים ויתנגדו לזה בעיקר עם לגבר אין בגרות וההורים של האישה נוקשים