36 תשובות
סליחה אבל בצל>זוגיות
Snt
כן זה לא כזה קריטי
כן אבל גם הבן אדם האחר יכול לוותר ולהבין
בוודאי גם אני פעם לא אהבתי והיום אני סבבה אבל בכיף למה לא
שואל השאלה:
^^בצל זה קו אדום זה יגרום לי לההעדר משיכה. מבחינתי זה כמו שבן אדם יוכל דיונון
אנונימי
שואל השאלה:
^^זה אומר לשאול תמיד במסעדות אם יש במנה בצל ולהימנע לזה לכל החיים
אנונימי
תנסה לעבוד על זה כי זה קצת מוגזם
שואל השאלה:
אני פוחד שאני לא אוכל להיכנס לזוגיות בגלל זה כי זה משהו שיהיה קשה לאנשים להכיל
אנונימי
שוב אין לי בעיה בכלל אני למשל שונא עגבניות מאוד ונגעל אז גם בי צריך...
בסדר פשוט תגיד שאתה ממש נגעל מזה ולא רוצה לאכול אבל שיאכלו לידך או שיהיה בבית זה כבר נראה לי מוגזם
שואל השאלה:
^^^^אני לא מסוגל
היום הלכתי מפעולה חברותי כי הם טיגנו בצל וזה היה ממש מסריח
בצל ירוק אני עןד איכשהו כן יכןל לסבול וגם נגיד בשר שבושל על בצל..
אנונימי
שואל השאלה:
^^אני לא אהיה מסוגל לנשק פה שאכל בצל
אני לא אהיה מסוגל להיות קרוב פיזית לאדם שאוכל בצל
איך אפשר לנהל ככה זוגיות ?
אנונימי
בעייתי אתה חייב לעבוד על זה ואולי ללכת לפסיכולוג אן משהו
שואל השאלה:
אני הייתי מוכן לוותר על מאכל שאני ממש אוהב בשביל זוגיות
אנונימי
אני מבין וברור שיוותרו גם אני הייתי מוכן אבל אתה עדיין חייב לעבוד על זה
שואל השאלה:
^אני לא חושב שאפשר
מפחיד אותי בצבא שאני תמיד אצטרך לקנות אוכל במקום לאכול בהנחה שלא יקפידו
אנונימי
אני גם לא אוהב בצל בכלל
שואל השאלה:
^מעצבן שדוחפים אותו כמעט לכל מאכל
אנונימי
אני לא סובל, אני יכול אבל לסבול במיוחד אם טיגנו אותו. אבל זה אני לא סובל וגם מיונז זה גועל נפש.
אני לא יכול להריח וללקק אפילו ליקוק קטן בצל או מיונז.
מיונז זה עוד בסדר אבל בצל זה משהו כל כך שימושי ביום יום אתה צריך להתמודד עם זה^
לא אמרתי שאבכה אם מכניסים בצל הביתה ואקפוץ מהחלון, פשוט לא אוהב בכלל בצל
שואל השאלה:
בצל ירוק אני עוד איכשהו יכול נגיד אם שמים כזה לקישוט במרק..
אנונימי
אם זה לא קיצוני זה בסדר^^
שואל השאלה:
^^^בבית שלי יש בצל לצערי אבל אם יהיה לי בית משלי אני ממש לא ארצה שיהיה בצל גם תכלס לא תהיה סיבה שיהיה בצל
אנונימי
לי יהיה כנראה בצל כי כנראה אצטרך אותו לדברים מסוימים
אבל לאכול בסלט? לא ממש לא
שואל השאלה:
הדבר היחיד שצריך אליו בצל מבחינתי זה מרק.. וגם אז מוציאים
אנונימי
לא יודע אם אני לא טועה יש גם לכל מיני אטריות ופתיתים נראלי?
שואל השאלה:
היום הכינו פתיתים עם בצל ובגלל זה ברחתי מהפעולה החברתית שהייתי בה ולא הסכמתי לחזור
אנונימי
אז זה ממש מוגזם אחי
שואל השאלה:
זה היה ממש ממש מסריח והם טיגנו אותו והריח נדבק אליהם
אנונימי
איך יוציאו בצל מהמרק? חתיכה חתיכה?^^^^^
שואל השאלה:
לא חותכים את הבצל
ןאם כן זה לחתיכות גדולות שקל להוציא
אנונימי
אני שונא בצל ברמה כמו התיאור, כל מה שיש בו בצל לא רק שאני לא אוכל, מגעיל אותי לראות את הבצל מתקיים לו שם והורס את המנה.
אנונימי
לא, אפשר להבין אותו
שואל השאלה:
^^כן זה ממש מבאס
למה חייב לדחוף אותו בכל מאכל
אנונימי
שואל השאלה:
^כי הוא ידרוש מהפרטנר להימנע מיזה ברמה חולנית
אנונימי