5 תשובות
לא שינה לי הרבה חוץ מיזה שהיו לי שני חדרים(כבר שנתיים שאני רק אצל אמא אני לא בקשר בכלל עם אבא) ואין ריבים 24/7 אה וזה שאמא יוצאת עם גברים פאתטים דגרטים
שואל השאלה:
חבל בניתי על זה^^
סתם נו לא אכפת לי מהקטע של היום הולדת אבל היה נחמד לחשוב שאולי יש בזה יתרון, אבל צודק אני אצא מהאשליה שחייתי בה
אנונימית
לא התמודדתי עדיין
מתרגלים
זה לא כיף אבל זה באמת לא נוראי
ואגב בקשר לתגובה הראשונה: לי כן יש שני ימי הולדת
נגיד שנה שעברה ביומולדת עם אבא הלכתי לפלייבוקס איתו ועם חברים והוא קנה כרטיסים לכולם
והיומולדת עם אמא הלכתי לקריוקי איתה ועם אותם חברים והיא קנתה כרטיסים לכולם
ושניהם היו ממש כיפים
אנונימית
אישית הייתי בת 5 כשהם התגרשו אז לא הרגשתי איזשהי השפעה מזה על החיים שלי חוץ מזה שכל סופש שני הייתי מבלה על הספה של אבא עם אחותי התאומה ואחותי הגדולה.
וגם זה שאבא שלי לא נכח ברוב האירועים שקרו לי עד החטיבה בערך.
היום יש הרבה זוגות גרושים ולרוב זה לא פוגע בילדים, אבל אם יהיה לך טוב או רע, תלוי באיך ההורים שלך יסדרו את המצב ואיך הם יתנהלו