8 תשובות
חוסר מוטיבציה
מרמור
פחד
אדישות
מרמור
פחד
אדישות
שואל השאלה:
ולמה אנשים מתבטאים כך? לדוג מה?
ולמה אנשים מתבטאים כך? לדוג מה?
כי הם לא מצליחים אחרת והזווית ראיה שלהם היא מראש שונה מבן בן אדם שלא ככה
כי זה כמו חולי אפשר להגיד ומשהו בנפש לא מאוזן במצב כזה
כי זה כמו חולי אפשר להגיד ומשהו בנפש לא מאוזן במצב כזה
שואל השאלה:
זה נקרא חוסר איזון רגשי? זה קשור לרגשות?
זה נקרא חוסר איזון רגשי? זה קשור לרגשות?
שואל השאלה:
חח זה חוסר איזון רגשי?
חח זה חוסר איזון רגשי?
שואל השאלה:
יאוו אנונמית את ממש צודקת!! על הכתבה של 99 אחוז!! זה עבודה אחת המטורפות!!! קשה לי אבל לשמוע אנשים שמדברים ככה לאחר שהם בחוסר איזון רגשי!
יאוו אנונמית את ממש צודקת!! על הכתבה של 99 אחוז!! זה עבודה אחת המטורפות!!! קשה לי אבל לשמוע אנשים שמדברים ככה לאחר שהם בחוסר איזון רגשי!
שואל השאלה:
לעשות עבודה על רגשות
לעשות עבודה על רגשות
אני חושבת בגלל שיש להם פרספקטיבה משלהם, הם רואים את העולם בצורה שלילית יותר, מה שגורם להורדת הערך העצמי שלהם וזה משתקף החוצה בחוסר ביטחון, גמגום, מרמור ואדישות כמו שאמרו כאן, וגם בבריונות כלפי אחרים בשביל להעלות את הביטחון שלהם ולהראות את ההפך ממה שהם באמת בפנים מרגישים.
באותו הנושא: