2 תשובות
בבקום מביאים לך מדים ואת מודדת אותם. אם הם לא מתאימים מביאים לך חדשים לפי המידה שלך
כמו שנאמר מעליי, מביאים לך בגדים שחושבים שמתאימים לך את מודדת אם לא טוב את מבקשת מידה יותר או פחות, הכי חשוב שיהיה לך נוח באגן- תאמיני לי שאת לא רוצה שילחץ לך על הבטן בטירונות רק בשביל להיראות טוב. קחי מה שבאמת מרגיש לך נוח ונכון באיזור של האגן והבטן והירכיים עם החגורה סגורה כדי להרגיש איך זה באמת יהיה ואז בהמשך את כבר תוכלי ללכת לתופרת ולסדר את זה שישב עלייך יפה ונכון והדוק בשאר הרגל. מבחינת חולצה העיקר שהיא תשב טוב ולא צמוד ולוחץ וגם אותה אפשר לסדר אצל תופרת וכשתרימי את הידיים למעלה לא יהיה לך צמוד ולוחץ בכתפיים/בית שחי כי זה אומר שהחולצה קטנה באורך של היד. כעיקרון את תמדדי ותביני הכל רק תזכרי ללכת לפי נוחות ובהצלחה בגיוס 3>
באותו הנושא: