5 תשובות
ברור שטסט
בתאוריה את עונה על שאלות מול מחשב
בטסט את בעולם האמיתי
בתאוריה את עונה על שאלות מול מחשב
בטסט את בעולם האמיתי
טסט חד משמעית.
כי תיאורה זה כמו כל מבחן רגיל פשוט לשנן את התמרורים והכללים טוב.
וטסט יש לידך בוחן שבודק כל פעולה שלך וזה גם לדעת כללים ולהיות ערנית וכו ופשוט זה מעשי זה יותר מלחיץ, וגם יותר יקר מתיאוריה...
ולהיכשל בטסט יותר מאכזב מלהיכשל בתאוריה.
כי תיאורה זה כמו כל מבחן רגיל פשוט לשנן את התמרורים והכללים טוב.
וטסט יש לידך בוחן שבודק כל פעולה שלך וזה גם לדעת כללים ולהיות ערנית וכו ופשוט זה מעשי זה יותר מלחיץ, וגם יותר יקר מתיאוריה...
ולהיכשל בטסט יותר מאכזב מלהיכשל בתאוריה.
טסט, כי בוחן אמיתי בוחן את הנהיגה שלך, בנוסף זה גם יותר יקר ואחרי הרבה יותר השקעה ולמידה.
מניסיוני, גם מבחן התיאוריה וגם מבחן הנהיגה המעשי יכולים להיות מלחיצים באותה מידה מסיבות שונות.
מצד אחד, מבחן התיאוריה יכול להיות מלחיץ כי הוא דורש הרבה לימוד ושינון של חוקים וכללים. המחשבה להיכשל במבחן ולהיבחן שוב עלולה להיות מרתיעה, במיוחד אם כבר השקעתם הרבה זמן וכסף בלימוד נהיגה. בנוסף, הפורמט של המבחן יכול להיות מאתגר, מכיוון שהוא כולל לעתים קרובות שאלות מרובות עם אפשרויות תשובה דומות מאוד.
מצד שני, גם מבחן הנהיגה המעשי יכול להיות מלחיץ מכיוון שהוא מחייב אותך להפגין את כישורי הנהיגה האמיתיים שלך על הכביש. זה יכול להיות מורט עצבים, במיוחד אם אתה לא רגיל לנהוג במצב של לחץ גבוה כמו מבחן. אתה עלול להרגיש כאילו אתה נשפט ומעריך בכל צעד ושעל, מה שעלול להוביל לטעויות ולחרדה.
בסופו של דבר, גם מבחן התיאוריה וגם מבחן הנהיגה המעשי הם שלבים חשובים בהפיכתו לנהג מורשה, וחשוב להתייחס אליהם ברצינות. עם זאת, חשוב גם לזכור שכולם מתעצבנים במהלך המבחנים, ושזה בסדר לעשות טעויות כל עוד לומדים מהן וממשיכים לשפר את כישורי הנהיגה.
מצד אחד, מבחן התיאוריה יכול להיות מלחיץ כי הוא דורש הרבה לימוד ושינון של חוקים וכללים. המחשבה להיכשל במבחן ולהיבחן שוב עלולה להיות מרתיעה, במיוחד אם כבר השקעתם הרבה זמן וכסף בלימוד נהיגה. בנוסף, הפורמט של המבחן יכול להיות מאתגר, מכיוון שהוא כולל לעתים קרובות שאלות מרובות עם אפשרויות תשובה דומות מאוד.
מצד שני, גם מבחן הנהיגה המעשי יכול להיות מלחיץ מכיוון שהוא מחייב אותך להפגין את כישורי הנהיגה האמיתיים שלך על הכביש. זה יכול להיות מורט עצבים, במיוחד אם אתה לא רגיל לנהוג במצב של לחץ גבוה כמו מבחן. אתה עלול להרגיש כאילו אתה נשפט ומעריך בכל צעד ושעל, מה שעלול להוביל לטעויות ולחרדה.
בסופו של דבר, גם מבחן התיאוריה וגם מבחן הנהיגה המעשי הם שלבים חשובים בהפיכתו לנהג מורשה, וחשוב להתייחס אליהם ברצינות. עם זאת, חשוב גם לזכור שכולם מתעצבנים במהלך המבחנים, ושזה בסדר לעשות טעויות כל עוד לומדים מהן וממשיכים לשפר את כישורי הנהיגה.