5 תשובות
זה יכול לעבוד... אבל ממליץ לך לתכנן כמו שצריך את העומסים והדרגות מאמץ
שואל השאלה:
עובדת**
אנונימית
שואל השאלה:
ככה שיוצא שאני עובד על קבוצת שרירים רק 3 פעמים בשבוע ולא כל יום
אנונימית
זה אפשרי, אבל אם את מתחילה ממליצה להתחיל במשהו יותר קל, לבנות בהדרגה כמובן ולוודא שהאימונים לא אינטניסיבים מדי
שואל השאלה:
לא אני מתאמנת כבר מעל חצי שנה, פשוט מאז שעברתי מכון אני קצת יותר הסתבכתי כי אין שם כלכך את מה שהיה בקודם
אנונימית