25 תשובות
לא להיות סתם פייקיות מסריחות תמצאי 2 או 3 חברות אמיתיות שבאמת טוב לך איתן
אנונימית
לדבר לכולם כאילו הם חברים שלך
או להתחבר לכמה ילדים שאת יודעת שיש להם עוד חברים ואז הם יחברו אותך עם חברים שלהם
אנונימית
להיות תמיד עם חיוך
לא להיות פיקמי
להיות ידידותית
לדבר אבל לא יותר מידי
לחייך
לדבר לכולם כמו שאת מדברת עם חברים שלך
לא אפשרי.
אי אפשר תמיד להיות בטוב אם כולם אבל בעיקרון פשוט תהיי נחמדה תחייכי
מה שהאנונימית למעלה אמרה
אבל לא לחפור להם כדאי שלא יתעצבנו
בהצלחה !!
אנונימית
לחייך, לצחוק, תהיי נחמדה לכולם הקיצר. מי שרוצה שיתחבר אלייך, מי שלא לא צריך. העיקר שתהיי בטוחה בעצמך :)
אנונימית
תאמיני לי ש 2-3 חברים זה הרבה יותר טוב מהרבה מכרים בבית ספר זה סתם מיותר
תמצאי לך כמה חברים טובים ותסתובבי איתם
לדבר מלא, להיות דומיננטית, להיות במרכז
אנונימי
חד משמעית לאא להיות את תתחרטי על זה
לא להיות זה סתם חרא
2-3 חברות אמיתיות יספיקו
חברותית יותר
לדבר עם כולן ולבוא למפגשים כיתתיים ומסיבות
זה לא אפשרי להיות חברה של כולם במקום כלשהו... אבל בשביל למצוא חן בעייני כמה שיותר אנשים, קודם כל תהיי עצמך ומשם דברים יהיו יותר טובים
לא אפשרי
אי אפשר.
תכלס זה לא אפשרי כי אם תהיי נחמדה או יפה או הבן אדם המושלם לא תמיד כולם ירצו בחברתך תחפשי חבר אחד 2 שהיו החברים הטובים שלל זה יותר טוב מאשר 1000 מזוייפים
אי אפשר להיות חברה של כולם, תמיד יהיו כאלו שכנראה לא ילך איתם.
תמצאי לך חבורת אנשים ותשמרי על אנרגיות חיוביות מולם, תהי עצמך ותמצאי את הנוחות שלך.
להיות צאחלה
אנונימי
אוי ואבוי הימים של התיכון...
אנונימית
פשוט להתחיל לדבר עם אנשים בחביבות, ולא להתבייש גם אם זה ממש מפחיד
תהיי מי שאת וכך תמצאי חברות במקום לזייף את עצמך למען סטטוס חברתי.

אם את מתעקשת: תהיי נעימה, ניטרלית ומנעי קונפליקטים.
לא לפגוע באף אחד, ולא לריב, זה מה שבאמת חשוב
תהיי צבועה, כי בן אדם אמיתי לא יכול להיות חבר של כולם...
אין דבר כזה להיות חברה של כולם.
לא כולם יתאימו לך ולא לכולם תתאימי.
תמצאי לך איזה 2-3 חברות שאת מרגישה איתם בנוח והפוך וזה מספיק לך.