4 תשובות
שואל השאלה:
פירמטתי להגדרות יצרן, אבל עכשיו אני לא מצליח לחבר את המשתמש בגוגל לגאלקסי..:\ מה עושים?
פירמטתי להגדרות יצרן, אבל עכשיו אני לא מצליח לחבר את המשתמש בגוגל לגאלקסי..:\ מה עושים?
תבדוק בהגדרות אנשי הקשר..
שואל השאלה:
לי זה לא עבד..
לי זה לא עבד..
תמחק את האפליקציה פייסבוק ותתקין מחדש ואז כששואלים אותך אם לסנכרן תגיד לא.. לי זה עבד
באותו הנושא: