6 תשובות
יש סיכוי, אבל גם יש סיכוי שתעברי, תהיי אופטימית בהצלחה!
גם אני לא נהגתי חודש ועשיתי שיעור לפני הטסט ועברתי
לא שוכחים לנהוג אל תדאגי
אבל טוב שקבעת שיעור
לא שוכחים לנהוג אל תדאגי
אבל טוב שקבעת שיעור
בין הטסט הלפני אחרון שעשיתי לאחרון עשיתי הפסקה של 3 חודשים ועברתי.
תעיימי על המורה
מעשים>דיברום
נהיגה פשוט לא שוכחים, פשוט תבואי רגועה. יש מצב שמרוב הלחץ לא תעברי זה מה שקרה לי אז פשוט תבואי הכי רגוע שאת יכולה.
באותו הנושא: