4 תשובות
ברה אכלת לי את הביצה מה אתה רוצה
אנונימי
דבר ראשון יש אנשים שלא יכולים לבחור אן להיות או לא נגיד בגלל מחלה או משהו אני מכיר כמה שפשוט אי אפשר ודבר שני לאנשים אין כוח לזה
לדעתי שכל אחד יעשה מה בא לו בגוף שלו מצידי שבן אדם יהיה 700 קילו לא מעניין אותי אני לא הולכת להטיף לאף אחד ואני לא הולכת להתערב לו בחיים או להעמיד פנים שהבריאות שלו מעניינת אותי.
אם הוא אוהב להיות 700 קילו שיהנה אין טעם לדחוף להם לפרצוף כל חמש דקות שהם שמנים ושהם ימותו מסכרת או סתימת עורקים או משהו אני בטוחה שהם מודעים למצב הבריאותי שלהם יותר טוב ממני וממך
תשחררו מהם כבר תשחררו מה אכפת לכם ממשקל של אנשים מה
אם הוא אוהב להיות 700 קילו שיהנה אין טעם לדחוף להם לפרצוף כל חמש דקות שהם שמנים ושהם ימותו מסכרת או סתימת עורקים או משהו אני בטוחה שהם מודעים למצב הבריאותי שלהם יותר טוב ממני וממך
תשחררו מהם כבר תשחררו מה אכפת לכם ממשקל של אנשים מה
sir this is a wendy's
באותו הנושא: