9 תשובות
מבנה גוף.
אם את נמוכה זה ממש הגיוני
כנראה הגובה נמוך
מה הגובה שלך
כנראה שאת לא שמנה.. ויש לך דימוי גוף שלילי..
את באמת רואה כאילו את שמנה אבל בפועל לא..
אחרים גם אומרים שאת שמנה?
שואל השאלה:
אני לא כזאת נמוכה אני 1.67
אנונימית
שואל השאלה:
לא אומרים שאני שמנה יש לי פשוט בטן אני רואה את זה
אנונימית
אם תלכי לחדר כושר זה יהיה לך ממש קל לשנות את זה
אנונימי