7 תשובות
זה תת משקל
אנונימית
אחותי אני שוקלת ככה ואני עשר סמ פחות ממך
אנונימית
יש לך גוף מושלם למה שמנה?
אל תרגישי שמנה באמת
תהיי מאושרת עם עצמך
אני בגובה שלך ושוקלת רק קצת יותר, כשהייתי 48 הכריחו אותי לעלות. זה מעט מדי.
את במשקל מצויין אל תרגישי שמנה באמת שאת לא❤