6 תשובות
אני רוסי וזה טוב בלאט יש לי כבד כמו של דוב מערבב עברית עם רוסית ככה אני פנימייאט עברית
אנונימית
תתעלם (-:
תגיד לו "אידי נחוי" ותלך
אנונימית
תתעלם הוא יפסיק אחר מספר פעמים
לא עונים לאנשים כאלה. הוא מטומטם ולא שווה את היחס שלך.
תקלל אותו אישית אם אתה רוצה, אל תערב את העדה שלו.
באותו הנושא: