5 תשובות
ספאם כבר חופש לא הגיוני
אנונימי
לנשום לאט
מים
לדבר עם מישהו
מה איתך איך ישנת מה קרה?

אני מתה זה אותו אחד
^ אני די בטוחה שהוא צוחק אל תשימי לב אליו
הכל בסדר תקחי מים, תרגעי הכל יהיה בסדר תזכרי איפה את ותנשמי עמוק
^ בטח שצחקתי סליחה אם פגעתי
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא ספאם בטעות כתבתי בית ספר אני בבית מתון ויש לי התקף חרדה ועולה לי
אנונימית