3 תשובות
לדעתי הם ממש קרובים אבל בנזמה נטו בגלל הגביעים וכדור זהב(למרות שגם ללבנדובסקי הגיע בשנה של הקורונה שלא הביאו)
שואל השאלה:
אז בפיפא נגיד, לקחת בנזמה?
אנונימי
בפיפא עדיף בנזמה כי הוא יותר מהיר, חשבתי דיברת באמיתי