4 תשובות
לא
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימי
כי זה לא המצב
גם ההגנה והקישור עושים עבודה
גם ההגנה והקישור עושים עבודה
בטח שכן
בלי לבנדובסקי הקבוצה זה נטו קבוצת נוער גוססת ורואים טל זה בכל המשחקים שהיו לפני שהוא הגיע ואחרי שהוא הגיע
ועוד אחרי המשחק עכשיו נגד אינטר בכלל אין מה לדבר
בלי לבנדובסקי הקבוצה זה נטו קבוצת נוער גוססת ורואים טל זה בכל המשחקים שהיו לפני שהוא הגיע ואחרי שהוא הגיע
ועוד אחרי המשחק עכשיו נגד אינטר בכלל אין מה לדבר
באותו הנושא: