7 תשובות
30 זניות
נראלי בערך חצי דקה פלוס מינוס
לא כדאי לךך
אבל 40-30 שניות מספיק
אפשר גם קר. לדעתי עדיף אפילו.
כדאי לחמם דקה ולחכות קצת שיתקרר, או לאכול עם גלידה, זה הכי טעים חם!
תכיני זה טעים רצח
ושמים דקה וחצי