7 תשובות
30 זניות
ש
נראלי בערך חצי דקה פלוס מינוס
לא כדאי לךך
אבל 40-30 שניות מספיק
אבל 40-30 שניות מספיק
אפשר גם קר. לדעתי עדיף אפילו.
כדאי לחמם דקה ולחכות קצת שיתקרר, או לאכול עם גלידה, זה הכי טעים חם!
תכיני זה טעים רצח
ושמים דקה וחצי
ושמים דקה וחצי
באותו הנושא: