13 תשובות
הגיוני שתעלה. אבל אני יכולה להגיד לך כאחת שכל החיים בדיאטות ושהייתה אצל חלי ממן שנים וירדה 30-40 קילו שלוש פעמים בחיים שלה.
אני יכולה להגיד לך שגם אם ביום אחד תשתה שלוש ליטר מים יום אחר כך תהיה נפוח ויראו את זה במשקל.
לא שוקלים כל יום במיוחד בגלל הדברים האלה.
תבחר יום אחד בשבוע שתבצע בה שקילה.
ויש נפילות והכל בסדר פשוט מהיום זה יום חדש ותזכור שאחרי נפילה קמים.
ישירות מהארוחה הבאה שלך אתה שומר ואוכל כמו שצריך.
תזכור שאתה בן אדם ואנשים הם לא רובוטים. ויש רצונות שאי אפשר להתעלם מהם.
תאכל כל מה שאתה רוצה פשוט במידה ולא קרוב לזמן השינה.
אם תרצה באמת עוד טיפים ועצות על ירידה במשקל ועל אורח חיים בריא תשלח לי הודעה אני אשמח לעזור.
שואל השאלה:
תודה רבה
שואל השאלה:
400 גרם זה 3000 קלוריות אכלתי חביתה מביצה אחת ואין מצב שכנאפה זה 2800 קלוריות
אל תסתכל על קלוריות זה הכל עניין של שומן ושל מה יש בתוך האוכל.
אם תאכל שקית תפוציפס ואם תאכל אורז עם לא יודעת מה, שניצל, זה בערך אותן קלוריות.
אבל הערכים שבאוכל הם אחרים.
ואז הגוף מעכל אחרת.
הקלוריות כן משנות אבל לא ברמה גבוהה כמו לדעת מה אתה מכניס לגוף.
כל עוד תשמור השבוע כמו שצריך ותאכל נכון אני מבטיחה לך שלא תעלה במשקל ואולי אפילו תרד.
לא שוקלים את הגוף יום אחרי שאוכלים הרבה.
ממליצה לשתות היום הרבה מים ותה אם אתה מסוגל כי חם. ולהשתדל לאכול פחות פחמימות ויותר חלבונים.
לא אומרת להתעלם לגמרי מפחמימות כי הגוף מחייב אותם פשוט תאכל יותר ירקות ויותר חלבונים (בשר עוף דגים).
שואל השאלה:
סבבה אנסה :) תודה על העזרה
עלית 400 גרם נוזלים, זה יתאזן
תמשיך עם התפריט כמו שהוא והכל בסדר, כמו שלא יורדים במשקל בן לילה ככה גם לא עולים
שואל השאלה:
אחלה
חלי ממן שיטה גרועה ולא מבוססת
לאישה פה יש סתירה במשפט שלה, "פחות פחמימות", "יותר ירקות", ירקות מורכב בעיקר מפחמימות, זה מראה על חוסר הבנה בסיסי

עלית במשקל בגלל נוזלים ככל הנראה, תמשיך כרגיל
אם תשתה 3 ליטר מים אתה תעלה במשקל ואולי תהיה נפוח אם תשקל *מיד לאחר מכן*, אבל יום לאחר מכן ואחרי שירותים והכל, לא רק שלא תהיה נפוח אלא גם שלא תאגור מים ובמידה ותישן טוב אז המשקל לא יצבור נוזלים גם
קלוריות ועוד איך משנות, הכל עניין של מאזן קלורי

אני בהחלט מסכים שטיב הקלוריות ואיכות הקלוריות משחק חלק חשוב מאוד, אבל בסופו של דבר זה כמה קלוריות אכלת

שים לב, אמנם הכל משחק של קלוריות ששרפת לעומת הכנסת, אבל *הרבה!!!!!!* יותר קל לחרוג בקלוריות ולאכול כמות עודפת של קלוריות כשזה בא ממזונות עם דחיסות קלורית גבוהה כמו שוקולד, אגוזים, בוטנים וכד'

550 קלוריות משוקולד יגיעו לך בחפיסת שוקולד אחת ובקושי ישביעו אותך, תאכל את זה בפחות מ5 דקות והקלוריות נכנסו
לעומת זאת 550 קלוריות ממלפפון - תצטרך לאכול כ36 מלפפונים או 3.6 קילו מלפפון בשביל להגיע לכמות הזו, בעגבנייה זה יהיה כ3 קילוגרמים ובגזר כ1.4 קילו
רק מראה לך את הכוח של דחיסות קלורית, אם אין לך כוח רצון ממש חזק ואתה נוטה ליפול הרבה, עדיף להתבסס על דברים עם דחיסות נמוכה ולשלב אותם בכמות גבוהה בתזונה שלך, זה יטיב לך
גם לי יש נסיון של שנים בתהליכים האלה, ירדתי כ60 קילו במשקל גוף במהלך גיל 13-14, אני יותר בוגר מרוב הנערים בגיל שלי, ובכל זאת אני לא ממהר להתרברב ולהציג את זה כאן, יודעת למה? כי זה לא רלוונטי למה ששואלת השאלה ביקשה, אני יכול גם לשקול 200 קילו ולסבול 30 שנה מהשמנת יתר ללא מוצא, זה לא אומר משהו לגבי תוכן דבריי, קוראים לזה אפקט אד הומינם - כשל לוגי שבו משיבים לטיעון או לקביעה באמצעות התייחסות לאדם המציג את הטיעון או את הקביעה, במקום להציג טיעון אחר

לגבי שאר ההודעה, כדי להתייחס לדברים במלואם אצטרך לקרוא שוב את כל ההודעה הארוכה שכתבתי ואת ההודעה הארוכה שלך ואני לא עומד לעשות את זה כרגע
נפיחות - ספיחת נוזלים, מאמין שהתייחסתי לזה בהודעה שלי, אגירת נוזלים זה דבר הגיוני ובהנחה וחוזרים למסלול, ישנים טוב וכו' זה מסתדר תוך כמה ימים
לאכול לא קרוב לשעות השינה יכול לעזור, בתקווה ענקית ותוך הנחת יסוד שהרעב לא יעיר אותו באמצע הלילה ומשם הדרך לחוות "נפילה" היא מאוד מאוד קצרה ומסוכנת(נפילה = לאכול דברים טעימים עם דחיסות קלורית גבוהה בגלל רעב גבוה ומודעות חלקית כי הוא קם באמצע הלילה מרעב)
אחלה
שואל השאלה:
אבל איך עליתי 400 גרם .....
אל תסתור את המילים שלי ותגיד שזה לא נכון^
תאמין לי שאני יודעת מה אני אומרת אחרי ניסיון של שנים בתהליכים האלה.
הגיוני שהוא יעלה במשקל בגלל שהוא הכניס דברים לגוף שהגוף לא רגיל אליהם.
זה נפיחות וזה ירד כל עוד הוא ישמור על המשקל בהמשך השבוע ולא יאכל את כל השטויות מסביב.
לשתות מספיק מים במשך היום ולאכול בצורה מאוזנת ולא קרוב לשעת השינה יהיה לו מעולה.
זה גם קלוריות אבל גם מה הקלוריות האלה נותנות לו לגוף.
שוקולד באמת משמין אבל גם אם הוא יאכל שתי חבילות שלמות של שוקולד במשך ביום שזה בערך הקלוריות שגוף
אמור לצרוך הוא עדיין יעלה במשקל בגלל שהגוף ירגיש בסטרס שחסר לו ויטמינים והוא יסגר כמו שהגוף נסגר בצום.
הוא צריך להכניס שלוש ארוחות נורמליות לגוף לעצור את הארוחות שלוש שעות לפחות לפני השינה לשתות מספיק מים במשך היום ומותר ארוחה משמינה פעם בשבוע של בערך 600 קלוריות מעבר לקלוריות הרצויות לגוף ביום. כדי שהגוף לא יכנס למגננה ויתקע במשקל מסוים וגם שהוא יהנה קצת כי חיים רק פעם אחת ולא צריך לסבול.
ירדתי ככה 30 קילו ו50 קילו וללא ספורט.
אז שוב לא לסתור את המילים שלי ולהגיד שאני לא מבינה בזה כלום וחוסר הבנה.
כל אחד ומה שמתאים לו אם זה הצליח לך אחלה אבל אל תסתור את מה שאני אומרת כדי להצדיק טענה שלך.
ובירקות יש פחמימה אבל לא בכולן והגוף מעכל ירקות מסוימים אחרת ממה שהוא מעכל כל מאכל אחר.
רוב הירקות מתנקים מהגוף עד 24 שעות מהרגע שהם נכנסו לעומת פחמימה שנתקעת לפעמים גם שלושה ארבעה ימים בבטן.
אז תקרא קצת לפני שאתה מוחק מילים של בן אדם תודה