5 תשובות
לצערי, פנאפ יצא רק באוקטובר... אבל יש את dead silence, the conjuring(הרוח, לא אנאבל)...
אנאבל 2- הוא ההכי מפחיד לדעתי מבין ה 3, ואני לא מפחד אבל פשוט לדעתי הוא ההכי טוב
האלווין , מומלץ של סביבות 2008, לא צפיתי בזה אבל אומרים ששני הסרטים של האלווין בסיביבות 2008 היו הכי מפחידים
מקווה שפנאפ יהיה מפחיד כמו שהוא נראה...
אה, ושכחתי שיש גם את willy's wonderland, זה כמו חיקוי של פנאפ(אם אתה מכיר-5 לילות אצל פרדי) רק אם יותר אלימות...