4 תשובות
כן מה יש לך להפסיד
שואל השאלה:
אני לא מכירה שם מלא אנשים אז אין לי שמץ אם ללכת או לא
אני לא מכירה שם מלא אנשים אז אין לי שמץ אם ללכת או לא
אנונימית
לכי, את תמיד יכולה להכיר שם אנשים חדשיפ :)
כן. בהתחלה זה מביך אבל אחר כך מכירים וזה צחוקים רצח
באותו הנושא: