4 תשובות
כן מה יש לך להפסיד
שואל השאלה:
אני לא מכירה שם מלא אנשים אז אין לי שמץ אם ללכת או לא
אנונימית
לכי, את תמיד יכולה להכיר שם אנשים חדשיפ :)
כן. בהתחלה זה מביך אבל אחר כך מכירים וזה צחוקים רצח