34 תשובות
בתור אתיופית אני אסביר, נצ זה איש לבן רק באמהרית אבל ניגר/ניגה זה עובד שחור ומילה שאנשים לבנים לא יכולים להגיד
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודע אבל ברגע שאומרים להם ניגה הם ישר נעלבים
אנונימי
איך אתה משווה בכלל אני מבולבלת
אנונימית
שואל השאלה:
בטח שכן כי ניגה זה כינוי לאדם שחור וגם למה שחורים יכול לאמר ניגה הרי זה מעליב את כל העדה לא אז כשאדם שחור אומר את זה זה בסדר ושאדם שחור אומר את זה זה לא כי זה נגיד ממש צבוע
אנונימי
שואל השאלה:
מה זאת אומרת
אנונימי
איזה שאלה דפוקה
כי להגיד שאתה נצ זה להגיד שאתה לבן, זה לא תרגום שנועד בכדי לפגוע או לבזות לבנים כמו השימוש במילה ניגר באה להקטין ולבזות אנשים שחורים.
גם אני לא מבינה, הם בוכים כל היום על גזענות כשהם גזענים בעצמם ללבנים
אנונימית
אנונימית תני לעצמך כאפת שטות


השתמשו במילה הזאת עליהם בתור עבדים ולהשפיל אותם לא בשביל סתם לתאר אדם עם צבע עור שונה
אל תחפש בכוח להגיד את המילה הזאת כי כואב לך
לשמוע לא
זה כמו שבעבר קראו ליהודים קייק בשואה
אנונימית
^^ ניגה/ ניגר זה כינוי לאדם שחור שהוא עבד, כינוי שרואה בשחורים אך ורק כעבד לאדם הלבן המילה נצ לא באה בכדי להקטין לבנים אלה לציין את זה שבן אדם הוא נצ אתה מוזמן להגיד שחור במקום ניגה
למה שאתיופים יקראו לך נץ אם אתה "אתיופי"? תגרום לזה להישמע הגיוני
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני מכיר הרבה לבנים שמאוד נעלבים שקוראים להן נצ'ים בגלל זה אני אומר לבנים נגיד
אנונימי
שואל השאלה:
לא קראו לי אתיופי קראו לחבר שלי והוא נעלב אחושרמוטה
אנונימי
אז הם לא הבינו נכון את המשמעות
אין לו מה להעליב
בקיצור או שאתה אתיופי שלא מבין את המילה כנראה או שאתה נץ' שמנסה להוכיח נקודה שלא קיימת

לשיקולך
אנונימית
שואל השאלה:
לאנונימית אני כן אתיופי פשוט אני לא אוהב את הצביעות של רוב העדה שלי וזוהי אחת מהסיבות שהפסקתי לדבר אמהרית ביוםיום וגם אחת מהסיבות שאני לא אומר נץ' לאדם לבן
אנונימי
צביעות? ליטרלי כל התשובות שלך נוסחו פה בתור אדם נצ'
שוב אני לא יודעת מה אתה בדיוק אבל זה הניסוי החברתי הכי כושל שראיתי

בקיצור
אתה נצ' שלא הבין את המילה שחושב שאפשר להשוות בין מילה שאנשים היו משפילים איתה אנשים לבין במילה שליטרלי מתארת גוון עור


תמסור לחבר שנפגע ( aka אתה) שבוע טוב
אנונימית
מה הקשר בין הדברים אבל אלוהים איפה יש פה צביעות זאת השפה התרגום הישיר למילה לבן זה נצ' אין כאן שום קונוטציה שלילית
^^ !!!!!!!!!!!!
איזה מתיש לפחות שיהיה אמין ועקבי אין לי כוח
אנונימית
שואל השאלה:
האנונימית שומעת א אין לך זכות להחליט אם אני אתיופי או לא ב אל תטיפי לי מוסר על איך שאני מנסח את עצמי ג יש לי חברים שנעלבים מזה ומעדיפים שיקראו להם לבנים ד זה שאת משתמשת בקיצורים באנגלית לא הופך אותם לאדם נאור יא פוסטמה
אנונימי
בטח שזה הופך אותי לאדם נאור :)
אנונימית
שואל השאלה:
תתאבדי :)
שואל השאלה:
תתאבדי(:
שואל השאלה:
בקיצור אני מפסיק לריב אם ילדות מפגרות בסטיפס אז אם את לא מקבלת את הדעה שלי בעיה שלך אה ודרך אגב תמצאי עניין בחיים שלך במקום לריב אם אנשים בסטיפס......
קורא לנו מפגרות אבל רושם "אם"
אנונימית
זה כנראה טרול
אבל אני פשוט אסביר כי יש כאן באמת נצים מפגרים
נץ - לבן
ניגה - כינוי לעבדים השחורים באפריקה לפני כמה שנים אין לי כוח להסביר תקראו על זה

אף אתיופי לא יעלב אם תקראו לו שחור
אלא אם כן הוא אהבל
אמרתי כבר ^
לא בקטע גזעני אני אוהב מאוד אתיופים
^ גם לא פוגע במי שאני אומר לו את זה.
בחיים לא ירדת על חבר שלך בצחוק? זה פגע בו? מניח שלא כי זה היה בצחוק אצלי אותו הדבר
אבל זה לא קשור
אתה לא צריך להגיד את זה גם אם זה לא פוגע באף אחד
זה לא צריך להיות לך באוצר מילים בכלל
אני לבן וקורא להם nigga
niger
my nigga
תרגיש חופשי אם הם לא נעלבים
^^מה זה לא בקטע גזעני אבל מאוד אוהב אתיופים
אל תגיד את זה אם אתה אוהב ותכבד
גם אם זה לא פוגע באף אחד
זה כן קשור זה אותו המקרה רק במילה שונה^.
לא זה לא
אתה לא אתיופי, אתה לא יודע מה קורה לבן אדם כשאומרים לו את זה, סתום תפה
פשוט וקל
גם אם הבן אדם אומר לך שזה לא פוגע בו זה לא אומר שאתה צריך להמשיך