13 תשובות
שואל השאלה:
^^אז אני אקרא להם "שוורצע"??
שואל השאלה:
^^איך??
אני אתיופית וזה פשוט לא אותו הדבר. לא מבינה למה לעשות עניין מכלום. נ'ץ זה ל ב ן. רוצים לתאר אותי? תקראו לי שחורה, תקראו לי אתיופית, זה לא מעניין.
אנונימית
בתור כושי מסכים לך לקרוא לנו כושים
זאת מילת גנאי, נצי לא, זה צבע
מה מהבעיה להגיד שחורים/חומים
שואל השאלה:
אז מותר להגיד "ניגר"??במקור זה פשוט אומר "שחור" בלי שום קונוטציה שלילית.
ניגרים ואתיופים זה לאא אותו הדבר מתי אנשיפ יבדילו
ניגר אומרים לאנשים שעלו מניגריה. אתיופים זה לעולי אתיופיה וכושים זה לעולי כוש
עדיף לקרוא לכולם בני אדם ולהפסיק לחפש איך לרדת אחד על השני
אנונימית
נצים ממוצעים.
יש עוד שפות חוץ מעברית.
אנונימית
לא אותו הדבר.
נצ'ים זה לבנים אז אם כבר תקרא להם שחורים
באמת למה
אנונימי