10 תשובות
שואל השאלה:
אבל במאה אחוז בסופו של דבר זה עובר נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
והיא עוברת?
אנונימית
כמובן
משפחתית תמיד, חברתית מידי פעם
אנונימית
שואל השאלה:
^מצטערת לשמוע
אנונימית
תמיד אני מרגישה בודדה זה לגיטימי
היי יקרה,
ראיתי את הפוסט שלך והיה לי חשוב לענות..
נשמע שאת מרגישה לבד.. מרגישה בודדה..
אני יכול רק לנסות לדמיין לעצמי כמה זה בטח כואב להרגיש ככה..
מתאר לעצמי שזה מתסכל.. אולי זה גם מבלבל: כי למה זה קורה לי?

יקירתי,
אשתף אותך שאני מתנדב בעמותה בשם סה"ר.
יש לנו בסה"ר צ'אט שפתוח לקהל הרחב.
הצ'אט אנונימי ואישי.. והמתנדבים שלנו ישמחו לעזור!
מוזמנת באהבה לשלוח לנו הודעה..
המתנדבים שלנו באהבה יקשיבו ויתמכו בך במה שתבחרי לשתף(:

מחכים לך!
שלך,
מתנדב סה"ר.
לא זוכרת תקופה שלא הייתי בודדה
אנונימית
שואל השאלה:
^מבחינה חברתית או גם משפחתית?
אנונימית