3 תשובות
די קשה אבל ממליצה לך לעשות שיחות עם חברים מלא מלא מלא, הכי חשוב זה לשמור איתם על קשר . נקווה שהמצב יעבור כמה שיותר מהר
זה פחות הקטע של בדידות אלה יותר הפחד שאני אנתק קשר עם הבנות שנפגשות בבית ספר בלעדי כי אני לא יכולה לבוא לבית ספר.
אני חושבת שהדרך הכי טובה להתמודד עם הרגשת הבדידות היא לנסות לתקשר יותר עם אנשים שאת כבר חברה שלהם או לנסות להכיר חברים חדשים למשל דרך סטיפס. כשאני מרגישה קצת עצב אני תמיד נכנסת לפה ועונה על שאלות או סתם מדברת עם אנשים. וזה עוזר. את יכולה גם לנסות למצוא דרכים להעסיק את עצמך, לא להיות בחדר ללא מעש כל היום אלה להיות יותר פעילה, לעשות משהו.
אני כבר לא מפחדת להידבק בקורונה אני מפחד ל מ ו ת מהדיכאון שלה