27 תשובות
קורה להרבה בנות, את לא לבד.
שואל השאלה:
אני רועדת פה התקשרתי לחברה שלי בוכה זה היה מפחיד
אנונימית
תעשי משהו שמרגיע אותך, מקווה ומאמין שתרגישי טוב
וואוו זה לא קרה ליי
אבל תירגעי ותשתי משהו זה בטח מלחיץ
אם את גם רוצה לדבר אני כאן תמיד
לצערי זו שחוויה שקוראת להרבה אנשים. הטרידו אותי הרבה פעמים גם ממכוניות שנסעו ושרקו לי והיה גם פעם מישהו שממש עקב אחרי ואחרי אקסית שלי ויצא לדבר איתה
אנונימית
אני יודע שזה חוויה מפחידה אבל זה עבר ואת בריאה ושלמה, לפעם הבאה תנסי להתחמק מהרכב אם זה מלחיץ אותך ככה כמו ללכת בדרך קיצור וכדומה, יעזור לך לדבר עם מישהו בזמן שאת הולכת זה ירגיע אותך מאוד
קורה כל פעם מחדש וזה פשוט עצוב
אנונימית
קרה לי גם, הכל בסדר תשמרי על קור רוח התנהגת הכי טוב שאת יכולה!! במקרה ומישהו כזה פונה אלייך תצרחי ואנשים כבר יבואו לעזור לך
קורה להמון. לצערנו זה המציאות שלנו הבנות, וכן היא קשה מאוד.
שמחה שאת בסדר בסוף, פעם הבאה תרימי טלפון לחברה או מישהו שקרוב אלייך עד שתגיעי.
הכול טוב, זה היה ונגמר, יעבור לך. אבל כן מזעזע
מה
למה אתה רועדת לא קרה ליטרלי כלום
my boy dame פשוט אל תגיב לשאלות כאלה אתה לא יודע מה זה להיות בת בעולם הזה וגם אני לא, אבל אני יודע שיש הרבה בנים דפוקים בעולם הזה וברור שכל דבר שקורה זה מדליק נורה אדומה ומפחיד, חסר טאקט להגיב דבר כזה
קרה לי משהו טיפה אחרת ומלחיץ באותה מידה (למזלי הייתי עם חברה) אבל בסופו של דבר הכל טוב עכשיו ומה שחשוב זה שכלום לא קרה!
S&T
מה חסר טאקט זה פשוט היא בפאניקה לא קרה כלום באמת
חוסר טאקט? אני פשוט תוהה למה היא בפאניקה
היא בפאניקה כי זה ממש לא מרגיע שמישהו עוקב אחרייך
אוקי אבל הוא לא בהכרח עקב אחריה
בנאדם מרגיש שעוקבים אחריו, למה אתה שולל את מה שהיא מספרת? לפי איך שהיא סיפרה את זה זה נראה שהוא עקב אחריה
אז למה צריך לרעוד בגלל זה? אולי הוא סתם בהה בה לזמן מה לא צריך להיות קיצוני בהכל כן?
אני יכולה לשאול אותו דבר
למה אתה כזה חסר התחשבות? הילדה בפאניקה זה נורמלי לבכות
אם אין לך משהו חכם לומר עדיף שלא תאמר
את חושבת שזה לא חכם בעיה שלך
גם לי קרה
זה קורה לממש הרבה לצערי
לא רק אני חושבת ככה כל אחד יחשוב ככה אם תשלול משהו שמישהי הרגישה
לא שולל אבל גם לא צריך להגיע למסקנות מוגזמות
אני לא הולכת לבזבז את הזמן שלי על אנשים כמוך
בזה נגמרת השיחה
בסדר בהצלחה בהמשך