7 תשובות
איך אין לך מדרגות אץ דרה בבניין?
תישאר שם תשכבי על הרצפה ותגני על הראש עם הידיים
Zm
עבר הכל טוב תתקשרי למישהו שאת אוהבת ותדברי איתו
אין לך ממד קרוב? תשכבי על הרצפה
אל תדאגי, לא מקרה לך כלום מבטיח לך, אבל מבין את ההרגשה של הפחד זה טבעי, תזכרי שעוד מעט זה יעבור והכול יהיה בסדר ואת תהיי בסדר, אני פה בפרטי כם את ריצה משהו או צריכה אני פה
שואל השאלה:
יש אבל בגינה במרחק שתיי דקות שקה וחצי ריצה ואני גם לא בטוחה שזה פתוח וזה ממש מפחיד לרוץ בחוץ ככה^^
אנונימית
גם אני ככה אל תראי פשוט חדשות הרבה ותרגיעי את עצמך הכל טוב ותראי דברים שאת אוהבת