11 תשובות
בעד כאילו זה נורמלי
נחמד למה לא בעצם
חמוד
רק אם מרגישים כימייה וחיבור.. אם אתה מרגיש שאתה מעוניין והיא מעוניינת בחזרה
נייס
שואל השאלה:
הכוונה שלי היא להסתובב ולהחזיק ידיים לא להחזיק לשניה או משהו
הכוונה שלי היא להסתובב ולהחזיק ידיים לא להחזיק לשניה או משהו
אנונימי
חמוד ויפה מראה על חיבה, בעד
ואי זה מאוד רומנטי
חמוד
קיצי מידי ובדייט ראשון לא תמיד מרגישים בנוח, זה ממש תלוי, לדעתי עדיף שהגבר יחבק מאחורה
שואל השאלה:
^תגןבה מקורית!
^תגןבה מקורית!
אנונימי
באותו הנושא: