התחברות
הרשמה
לדעתכם בדייט שני כבר אפשר להחזיק ידיים וכל זה?
17 בדצמבר 2020, 22:37
דייטים
תשובה אחת
אפשר גם בדייט ראשון אבל תלוי איך הכימיה ואח שני הצדדים מרגישים בנוח עם זה
.
.מכחכחכ
באותו הנושא:
להחזיק ידיים בדייט שני, לגיטימי?
למי שיש לו בן זוג/בת זוג איך בפעם הראשונה התחלתם להחזיק ידיים איך זה התחיל מי התחיל ובאיזה מספר דייט?
יפה בדייט ראשון להחזיק ידיים?
אחרי שרואים תמונה כזאת עדיין אפשר להחזיק בדעה שכדור הארץ שטוח?
מותר לי שיהיה לי חבר אם אני שומרת נגיעה?(גג להחזיק ידיים או חיבוק)
בנים, מה זה אומר אם ידיד שלי המשיך פתאום להחזיק איתי ידיים?
מה אתם חושבים על להחזיק ידיים עם הבן/בת זוג כשישנים?
למה מותר לחברות להחזיק ידיים וזה לא יראה לסבית אבל אם גברים מחזיקים ידיים זה נראה גיי?
מה הייתם רוצים שבזמן שאתם בסרט בדייט , יקרה ? כמו להחזיק ידיים או משהו
אני לא רוצה להחזיק ידיים או להתנשק עד החתונה, זה מרתיע בנים?
ידידים יכולים להחזיק ידיים או שזה הופך אותם לחברים?(בצורה רומנטית כמו זוגות)