5 תשובות
שואל השאלה:
אני בת 15 וזה נראה להם שזה מוקדם מדי ואני גם יודעת שזה מוקדם אבל אין מה לעשות כשמתאהבים במישהו
אנונימית
אולי בכל זאת תנסי להסביר להם תגידי שאת באמת אוהבת אותו אולי הם יבינו
למה יש סיבה?
שואל השאלה:
הם ישר יגידו לי להיפרד ממנו ולא ירצו את זה בכלל
אנונימית
למה את לא מספרת להורים?