6 תשובות
יאלה לכי על זה, חיים פעם אחת!!
למי באמת איכפת מאנשים אם זה לא אני
כן רע ברמות
שואל השאלה:
בסדר אנחנו לא ביחד
אנונימית
מצד אחד את לא חייבת לו כלום,
אך מצד שני זה מבאס שאת בקטע עם בנאדם ובנתיים עד שתיכנסו לזוגיות את תהני עם אחרים והוא ישמור על עצמו בשבילך רק כי הוא בטוח שאת האחת..
אממ אם אתם לא מדברים והוא לא מצפה ממך למשהו או שהוא בכלל לא יודע מזה אז כן אבל אם אתם בקטע זה לא נעים..
I:
די רע, אל תעשי את זה אם את אוהבת אותו מצד שני לא חושב שאת אוהבת אותו אם את רוצה לנשק מישהו אחר.