12 תשובות
אני משקית תש .
תגדירי שווה
אם את רוצה לעבוד ולהיות מסופקת ולהרגיש משמעותית בשירות הצבאי שלך אז כן
אם את מחפשת תש ולסיים כל יום מוקדם אז זה לא התפקיד
אין מה ללמוד לפני מלמדים הכל בקורס תש
איך מקבלים את התפקיד?
צריך להתאים בנתונים אליו ולחפור למיטב .
עם כלל היתרונות של התפקיד יש גם חסרונות כמו בכל דבר אז צריך לקחת את זה גם בחשבון .
דברים חשובים שצריך לדעת לתפקיד
תפקיד דורש אכפתיות סבלנות יחסי אנוש , אחריות ,
זה לעבוד המון מול מסך מחשב , בגרות .
וכמו שציינתי בהתחלה אם את מתכוונת לצאת מוקדם אז אל תתקרבי לתפקיד זה תפקיד שיש בו המון עבודה
צריך גם חוסן נפשי זה תפקיד שלפעמים מתבסס גם על לחץ וגם לפעמים סיפורים קשים
אני אישית מאוד רגישה ובהתחלה היה לי קשה ופיתחתי חוסן תוך כדי שירות
שואל השאלה:
מה החסרונות?
אנונימית
שיש המון עבודה , לא תמיד יעריכו אותך וידברו אלייך כאילו את חייבת משהו למישהו , לפעמים את מרגישה ומתנהגים אלייך כמכונת עבודה ויש עוד
המון ביורקטיה התעסקות עם מלא מסמכים לכן גם חשוב סדר ולא את זה שמאשרת את הבקשות את רק מעבירה הלאה כן יש לך איזה מילה אבל לא את קובעת
יתרונות
את מסייעת במקרים קשים יש תמיד את האלה שיעריכו זה תפקיד מאוד מעניין ומרתק
אני למשל מתעסקת המון בחיילים בודדים וזה ממש מעניין .
לדעת שאושר לך בודד כי זה בזכותך זה הרגשה הכי טוב שיש או שאושר התש 7 או שעזרת למישהו עם המצב הכלכלי
זה מאוד מספק
אני מאוד נהנת גאה בתפקיד הזה
אבל לצערי יש המון שלא מתאימות לכן אני משקפת לך שתדעי גם מה החסרונות של התפקיד
כי לרוב הרבה משקפים אותו שהוא מושלם אבל גם לו יש המון חסרונות ולא לכולם הוא מתאים
אם יש לך שאלות נוספות אני כאן
שואל השאלה:
תודה❤
אני לא מחפשת לצאת מוקדם ובאמת שלעזור לאנשים גורם לי לסיפוק מטורף אבל באיזה שעה את משתחררת? זה משתנה מאחת לאחת או אותו דבר?
ואיזה נתונים אני צריכה?
אנונימית
זה משתנה בשיבוץ שלך
אני משובצת בשירות של יומיות
והיומיות הכי קצרות שידועות לי בכלל התפקיד הזה זה גג 15:00
אני עד לא מזמן הייתי מסיימת ב 17 ועכשיו 16:45 אבל אני הרבה פעמים נשארת שעות נוספות כי יש לי עבודה
אז יש ימים שהייתי חוזרת הביתה ב23
משקיות בבסיסים סגורים אני יודעת שנשארוצ לפעמים עד השעות הקטנות של הלילה
זה די תלוי איפה את משובצת אבל זה תפקיד של עבודה ממש
יש כאלה שיש להם פחות והם על אוכלוסייה מעורבת
לפעמים זה גם תקופות של עבודה לפעמים יותר לפעמים פחות
עכשיו אני אישית נכנסת לתקופה לחוצה אז תכף לחזור הביתה ב23 יחזור :)
ותכף גם יש נוהל חג של ראש השנה למי שבחיילים

אבל לא מכריחים אותי להשאר שעות אני עושה את זה מרצון כי אני עם מוסר עבודה
יש כאלה שבורחים ישר אבל שיש הרבה עבודה חורגת משאירים אותנו כפוי אבל קורה פעם ב
לגבי נתונים יום המאה לא זוכרת בעפ יש באתר מתגייסים ודפר 40 ומעלה
תלוי איך את נראת
אנונימי
שואל השאלה:
מזאת אומרת איך אני נראית?
איך אני צריכה להראות?
אנונימית
יש סטיגמה על משקיות תש שצריכות להיות יפות אבל זה חרטא אל תקשיבי לו
אם הן מגיעות מאוחר הן אולי יחזרו מאוחר ממה שאני מכיר זה בקושי עבודה אם תספיקי הרבה אז תגיעי,זה תלוי גם מה..
נניח את משקית טירונים ב02 יש מצב שיהיה איזה שעת תש ביום שתהיי נוכחת לייד החיילים אם בכלל יהיה להם זמן לדבר על בקשות,
אם את משקית מלשבים אז זה משתנה אבל כעיקרון את מסיימת מוקדם,וכאלה שביומיות סדיר גם ואלה של סגור גם למרות שיש מצב שלא מעט צריך להיות זמינה.

קחי בחשבון שאלה שמסיימות מאוחר (יכול להיות שחלקן) עושות את זה מהתנדבות מ"סיבותיהן" שכנראה קשורות בכך שהגיעו מאוחר . .
אני לא משק תש אבל אני מכיר מלא מעט ולדעתי תתחזקי בדת ותקחי פטור דת ואולי תעשי שירות לאומי באיזה משהו כשר במקום להכנס למערכת שכלל הנראה פחות מתאימה לבנות,הן מבחינת שמירות/תורנויות והן מבחינת הערבוב.
ומעבר לכך?!
להבנתי?
אולי זה מדאוריתא כולל הנשק ועוד דברים שם ואם בכל זאת תתגייסי שימי לב שאת משקית באיזור עם בעיקר בנות אבל לא בהכרח אפשר למצוא ישר כזה אז אולי עדיך לא להסתכן.

נ.ב : ובסדיר סגור יש מצב שתוגבלי או שאובר דברים יקו,את כולם וגם זה יכול להשפיע על המידות שלך בכך שיש מפקדים שאולי מכריחים לשתף בישיבה פדגוגית אני אישית מכיר אחת ששיתפה תש של חיילים כנראה על בסיס קבוע ..
אני אישית לא משנה איפה אני בצבא ישלי נטיה אולי להיות בקשר עם הקצינים ומפקדים בכירים לכאורה כך ש.. זה לא בהכרח היווה לי אישית בעיה אבל כן קחי בחשבון שאולי קיימים אנשים כמוני(לא בהכרח קיימים אנשים כמוני אלא מבחינת הלתקשר יש היגידו לעקוף סמכויות אולי)
שבין אם במכוון או לא יעקפו אותך אם תלכי לזה,אה ואולי כאלה שיכולים לקבול אותך אם לא תתנהלי כמו שצריך,משפטים... מפקדים שינצלו.. וכן הלאה..
בהצלחה.