5 תשובות
שואל השאלה:
הכוונה בגולני, שווה?
אנונימית
כן זה ממש שווה
תלוי מה את מחפשת. בדרך כלל תקן בגדודים הוא מאוד מבוקש אבל בפועל לא הכי משתלם.
את יותר חיילת מאשר משקית תש שם (מהבחינה של מלא תורנויות ושמירות), הרבה מהחיילים מוותרים על בקשות מסוימות כדי להיות לוחמים ובאופן כללי האוכלוסיה פחות מטופלת אז זה קצת פחות מאתגר ומספק מהבחינה הזו.
הרבה גם לא מתחברות ליציאות הקשות ומעבר לכומתה יפה וה"שם הטוב" אין יותר מדיי יתרונות לדעתי.
יש עוד המון בסיסים סגורים עם חברים מדהימים חוץ מגדודים שלדעתי הרבה יותר כיף ומספק שם (ואמנם לא הייתי משקית תש בגדוד לוחם אלא במקום אחר, אבל שמעתי מספיק תחושות של חברות מהקורס)