7 תשובות
לאכול
תאכלי
מה זה לא לאכול???? וקודם כל זה לא הרבה אוכל אין דבר כזה להיוצ רעבה ולא לאכול!!
תאכלי ותהני בתאבון
אם את רעבה את צריכה לאכול
אם את רעבה תאכלי משהו אל תרעבי זה סתם לא יהיה לך נעים
לפי מה שכתוב זה נראה שלא אכלת מספיק חלבונים שבלי מספיק מהאב מזון הזה קשה להיות שבעים אז אולי כדאי שתאכלי משהו שעשיר בחלבון כמו יוגורט לדוגמה
תאכלי לא אכלת מספיק אפילו אם נגיד היית אוכלת מלא מלא ואת עדיין רעבה בערב אז עדיין אוכלים