התחברות
הרשמה
אני ממש רוצה חבר היה לי ואני מתגעגעת לזה כי לא הערכתי מספיק איך להכיר מישהו?
27 באפריל 2013, 21:51
היכרויות
געגועים
תשובה אחת
את לא צריכה ליהיות עם מישהו שאין לך חיבה אילו כי אז זה לא שווה.. אם את תאהבי מישהו באמת את כבר תדעי מעצמך איך להשיג אותו..:)
ז
זאת אני ^_^
באותו הנושא:
2016 ואני עדיין מתגעגעת לכמעט מלאכים, מי עדיין אוהבת אותם?
אני מאוד רוצה לקנות את הערכת ג'ל הזאת של ביוטיקר, כדאי לי?
חבר שלי בצבא ואני מתגעגעת מאוד וקשה לי..
חבר שלי בחו"ל ואני ממש מתגעגעת אליו ואני עצובה מזה, מה אפשר לעשות?
איך אומרים ברוסית אני רוצה לנשק אותך ואני מתגעגעת אלייך? (תכתבו בעברית רוסית) תודה לעונים
אני נורא מתגעגעת למישהו ואני יודעת שהוא כבר לא יחזור אליי לעולם.
לא דיברנו יומיים ואני מתגעגעת אליו.. מה לכתוב לו? אני רוצה לדבר איתו אני מתה מגעגעועים
נזכרתי בו פתאום ואני בוכה, אני חושבת שאני מתגעגעת אליו למרות שזה לא מתאים לי..
הגיוני שאני רוצה להיות בבסיס רק אני מתגעגעת למי שאני אוהבת והוא סוגר שבת?
שלחתי לאקס שמתגעגעת שאני רוצה הזדמנות נוספת והוא אמר שאין על מה לדבר יותר, פגעתי בו מאוד בעבר ואני מתגעגעת איך להחזירו?
חבר שלי בצבא ואני מתגעגעת מאוד וצריכה עזרה..?