7 תשובות
משתתפת בצערך
משתתף בצערך, אם אתה צריך לדבר או משהו אני פה בשבילך
או משהו כזה
אני ממש משתתף בצערך ותמיד פה בשבילך לכל דבר שתצטרך, אם תרצה לדבר עם מישהו אני פה.
אני ממש מצטערת, משתתפת בצערך. אם אלה צריך לדבר אני תמיד פה בשבילך
אני מצטער..תדבר איתי אם אתה צריך, אני פה.
איך אתה עכשיו?
משתתף בצערך, שלא תדע עוד צער
אנונימי
אני יודע שבטח כבר כתבת עברו ארבע שעות אבל תזכור: לאדם אבל (הוא לא אבל, אבל מן הסתם קשה לו ממש) אל תגיד לו דברי מוסר כאילו ממשיכים הלאה וכל זה, תתמוך בו תגיד שאתה משתתף בצערו ורק אחרי מספיק זמן אם אתה רואה שהוא צריך להתקדם הלאה אומרים לו מוסר