7 תשובות
אל תשברי נשאר 20 דקות
אה את מתכוונת אחרי הצום? תה עם עוגיות.
אנונימי
תתחילי בתה עם משהו קטן ואחרי חצי שעה בערך תאכלי מה שבא לך
תשתי תה עם עוגיות . לאחר מכן אולי תתחילי עם סלט וקוטג. נשמע טעים ! תזכרי, לא להתחיל עם שווארמה , זה יעשה כאב בטן וזה לא בריא .
יום טוב.
שואל השאלה:
אין לי עוגיות..עוגת שמרים גם עובד?
כן אבל לא להרבות. אחרי זה תתחילי עם סלט וקוטג. אם את עוד רעבה , אפשר לאכול עוד עוגה. אם את עוד רעבה, נראה לי כדאי להתחיל לאכול ארוחה מלאה (לא ממליץ).
בתאבון ! תגיבי אם את רוצה לעוד תשובות
שואל השאלה:
אין לי קוטג בבית..בית טבעוני..אבל סלט נשמע טוב