7 תשובות
זה רק פרח לא צריך לעשות מזה דרמה
משעמם להם.
זה רק פרח מה את מתעצבנת
קוראים לזה סימפ
אנונימי
^אחי אתה פדחן
זה לא בנים
זה גם לא בנות
אף פעם לא ראיתי מישהו עושה את זה
וגם אם כן זה רק פרח
זה גם לא בנות
אף פעם לא ראיתי מישהו עושה את זה
וגם אם כן זה רק פרח
עזבי סתם פרח מסטיפס אין מה להתעצבן
לגבי אותם נבנים זה כאלה שהם פיק מי ומנסים להתחנף לבנות כדי לקבל מהן יחס
לגבי אותם נבנים זה כאלה שהם פיק מי ומנסים להתחנף לבנות כדי לקבל מהן יחס
באותו הנושא: