4 תשובות
אז תסבירי את זה כמו שהסברת כאן
תקשיבי אל תתני להם לעצבן אותך והם יבינו פשוט לבד
גם לי קראו מלא פעמים לסבית והתעצבנתי ואז הפסיקו כי היה לי חבר
ואז גיליתי שאני לסבית (לא תזמון טוב כן)
קיצור זה יעבור להם
שואל השאלה:
אני מסבירה להם את זה כמו שכתבתי פה הם לא מבינים
אחת משלכם אני בטוחה 100 אחוז אני לא לסבית אין לי שום משיכה לבנות אף פעם אפילו לא הייתה לי התלבטות בלבול מעולם אין לי לא משיכה רומנטית לא מינית כלום לא מסוגלת לדמיין את עצמי חייה עם אישה מבחינתי לקיים יחסים עם אישה זה קצת מגעיל
לעומת בנים שאני יודעת שנמשכת עליהם ב100 אחוז
אנונימית
הרבה אנשים אומרים לנו דברים שלא נעים לנו לשמוע. אסור להתרגש צריך להשאר רגועים.