5 תשובות
תעשה את הבגריות
תעשה שיעורי בית ותלמד לבגרויות
פשוט תקשיב בשיעורים,יגרום לזה שלא תצטרך ללמוד יותר מדי בבית,רק לפני בגרויות
בהתחלה זה מלחיץ ששומעים בגרות אבל אחרי שעושים אחת , זה כבר הופך להיות בשגרה ( כמו מבחן ).
אנונימי
הכי כיף לא באים לבית ספר כשיש בגרויותת
אחלה של שנה
אחלה של שנה
אנונימית
באותו הנושא: