4 תשובות
לא יודעת אם צריכה, אבל לפי דעתי זה די כיף, יש לי אחות אחת ולא הייתי מוותר עליה לעולם.
כנל
לי אין ואני מאוד צריכה
לא כל אחת צריכה אבל לי זה ממש עוזר ואני שמחה שיש לי אחות גדולה.
אצלי במשפחה אנחנו 3 בנות, לי יש גם אחות גדולה וגם קטנה
אצלי במשפחה אנחנו 3 בנות, לי יש גם אחות גדולה וגם קטנה
באותו הנושא: