5 תשובות
כן, פשוט חבר גבוהה
כן, את תשיגי חבר בגלל האופי שלך. למרות שרוצי שיהיה יותר גבוהה ממך חחח תלוי למה את נמשכת כן.
שואל השאלה:
בעתיד*
בעתיד*
אנונימית
מתישהו כן
למה את צריכה חבר את בת 12
למה את צריכה חבר את בת 12
באותו הנושא: