6 תשובות
מתנהגת בסדר גמור. זה שיש לך חבר לא אומר שאת צריכה להיות מגעילה
ולמה את מבקשת סליחה?
כן זה בסדר עם אין שום דבר מעבר וזה שיש לך חבר זה לא אומר שצריך להתנהג חרא כלפי בנים אחרים.
תמיד צריכים להיות נחמדים לכל אדם וזה לא הוגן שהם יקבלו יחס מגעיל רק בגלל שיש לך חבר.אנחנו קודם כל בני אדם וצריך להתנהג כמו כאלה
כן לגמרי.. זה שיש לך חבר לא אומר שאת צריכה להתנהג דוחה לבנים הכל טוב
אנונימית
כן זה בסדר אבל אל תגידי סליחה את לא צריכה להצטער על זה
כן. את הרי לא צריכה להתנהג לא יפה. תיהי עצמך וזהו