7 תשובות
כי לחלק אין היגיון
כי הם נואשים
כנראה הם נואשים לזוגיות
חח אולי את משדרת את זה
עבדתי בקופת חולים וחייכתי לכולם כדי להיות נחמדה כי לא צריך אווירה עצובה ואז מישהו חשב שזה שאני מחייכת אני בקטע שלו הוא אמר לי " את תמיד מחייכת שאני נכנס" אני מחייכת ואומרת שלום לכולם הוא לא מיוחד.
והוא בן 35 !! למה שאני אתחיל איתו אני בת 20!
הייתי צריכה לומר לו בעדינות שמה שהוא חושב לא נכון
והוא בן 35 !! למה שאני אתחיל איתו אני בת 20!
הייתי צריכה לומר לו בעדינות שמה שהוא חושב לא נכון
אנונימית
שואל השאלה:
זה מביא אותי לככ הרבה מצבים מביכים של "אני מצטער אבל אני לא מחבב אותך באותה צורה"
ואני כזה "מה-"
זה מביא אותי לככ הרבה מצבים מביכים של "אני מצטער אבל אני לא מחבב אותך באותה צורה"
ואני כזה "מה-"
אנונימית
כי אולי זה מה שאת משדרת
יותר מידי נחמדות
יותר מידי נחמדות
באותו הנושא: