6 תשובות
פבריציו מעולים, הם מכינים את הפסטות בעצמם.
שואל השאלה:
פברציו לא עושים משלוחים לאזור שליי
פברציו לא עושים משלוחים לאזור שליי
תסעי לתל אביב שווה את זה
הם גם בדיזינגוף זה במרכז
הם גם בדיזינגוף זה במרכז
שואל השאלה:
אני אולי אסע עוד כמה ימים, בינתיים אני צריכה לעכשיו, אני צריכה משלוחים שמגיעים לראשון מערב
אני אולי אסע עוד כמה ימים, בינתיים אני צריכה לעכשיו, אני צריכה משלוחים שמגיעים לראשון מערב
שואל השאלה:
כל התפריט שלהם טעים חוץ מהגחנון אני מתהה
כל התפריט שלהם טעים חוץ מהגחנון אני מתהה
בפיצה פוטרטו
באותו הנושא: