6 תשובות
פבריציו מעולים, הם מכינים את הפסטות בעצמם.
שואל השאלה:
פברציו לא עושים משלוחים לאזור שליי
תסעי לתל אביב שווה את זה
הם גם בדיזינגוף זה במרכז
שואל השאלה:
אני אולי אסע עוד כמה ימים, בינתיים אני צריכה לעכשיו, אני צריכה משלוחים שמגיעים לראשון מערב
שואל השאלה:
כל התפריט שלהם טעים חוץ מהגחנון אני מתהה
בפיצה פוטרטו