7 תשובות
לי אישית כן
כן, זה נחמד
יאפ.
ממש טעים.
כן, לי יש מתכון שלדעתי מאוד נחמד.
תלוי את מי את שואלת
אבל זה סבבה נראלי לא זוכרת ככ את הטעם
אבל זה סבבה נראלי לא זוכרת ככ את הטעם
אנונימית
באותו הנושא: