3 תשובות
3 שבועות חודש
זה תלוי כמה זמן הציפורן שלך גדלה:)
להחליף בנייה זה מה ש מניקוריסטית שלך מחליטה אם את מתכוונת ללק גל אז כל שלושה שבועות בערך אפשר גם פחות או יותר תלוי בציפורן