4 תשובות
אם עסוקים בהם אז כן.
הכל עניין של גישה
הכל עניין של גישה
הזמן הוא יחסי, תלוי בסביבתך, תלוי במה שאתה עושה, תלוי אם אתה נהנה או לא
זה בסך הכל עובד מהר כי אם מסתכלים אחורה אתה מבין שעבר כלום זמן לעומת מה שנשאר לחיות או לעומת אנשים אחרים או אפילו דברים ספציפיים שלוקחים חלק מהחיים שלנו
מרגיש כמו הרבה אבל טכנית כלום ולפעמים עבר מהר טילים
הקונספט של זמן זה סתם משהו שהחלטנו עליו כדי לסדר את הכל
טכנית זמן בכוכב אחר נורא שונה לעומת עכשיו כאן
זה בסך הכל עובד מהר כי אם מסתכלים אחורה אתה מבין שעבר כלום זמן לעומת מה שנשאר לחיות או לעומת אנשים אחרים או אפילו דברים ספציפיים שלוקחים חלק מהחיים שלנו
מרגיש כמו הרבה אבל טכנית כלום ולפעמים עבר מהר טילים
הקונספט של זמן זה סתם משהו שהחלטנו עליו כדי לסדר את הכל
טכנית זמן בכוכב אחר נורא שונה לעומת עכשיו כאן
יחסית...לי עברו ממש מהר
לא־כל־כך.
באותו הנושא: